31 Ocak 2013 Perşembe

MAÇ YAZISI : İSTANBULSPOR 0 - KAYSERİ ŞEKERSPOR 1


*  3.Lig 1.Grup 19.Hafta mücadelesini Ömer Gülhan izledi ve altligler.blogspot.com için yazdı. [https://twitter.com/dariusvassell93]


Cumartesi gününü iki maçla kapatıp haftayı da kafamda bitirmiştim. Soğuk ve yağmuru yedikten sonra, Pazar sabahı boğaz ağrısıyla uyandım. Kafamda Yeni Malatyaspor - Anadolu Selçukluspor maçını televizyondan seyretmek vardı. Saat 12.30’da bir maç yazısı daha çıkar diye kalkıp yola koyuldum. Stada beş dakika erken vardım. İki yıl önce bu statta İstanbulspor-Malatyaspor maçını seyretmiştim. Amatör yolculuğuna çıkmaya bir yıl kala Malatyaspor’un profesyonel liglerdeki ilk ve son galibiyetini görme fırsatım olmuştu. Oraya kadar gelmişiz dönmek olmaz demiştim. Maç biletine 20 TL gibi 3. Lig'in üstünde bir para vermiştim. Gerçi Malatya insanı bu duruma alışık. Her İstanbul deplasmanında biletlere bir maçlığına % 200 zam yapılıyor. Çok değil 1,5 ay önce Kırklarelispor maçında deplasman tribünleri 15 TL’ydi. Neyse dönelim maçımıza.



İstabulspor tribünleri gene bomboştu derken  futbolcu aileleri, çocuklar, alt yapı futbolcuları derken en azından bir kalabalık görüntü oluştu. Kar yağışı da başlamıştı. İstanbulspor sahaya Serdar Ertemçöz, Burak Korkakçı, Serdar Ergelen, Emrah Yollu, Tolga Yılmaz, Emre Yüksektepe, Ali Işık, Efe Özcan, Hamit Taşkın,  Mert Çetin, Barış Aysu ilk on biri ile çıktı. Yeni transferlerden Burak Korkakçı ve Serdar Ergelen maça ilk on birde başladı. Kayseri Şekerspor ise sahaya Erman Sarı, Altan Güneş,  Gencay Erten, Gökhan Açıkgöz, Semih Göçmen, Gökhan Günaydın, Hakan Doğru, Timur Kosovalı,  Volkan Can, Emre Erol,  Bilal Kılıç on biri ile çıktı. Kayseri Şekerspor’da yeni transfer Semih Göçmen ilk on birde başladı. Ve maç başladı…

İstanbulspor’da orta sahada kel, kavruk bir adam orta sahayı toparlıyor. Topu alıp oyunu sağa, sola açıyordu. Öğrendim ki Serdar Ergelenmiş. İstanbulspor’un devre arasında Sandıklıspor’dan  yeni transferi. Yanlış hatırlamıyorsam ilk transfer haberini ben vermiştim. 10. dakikada İstanbulspor sol taraftan bir serbest vuruş kazandı. Serdar Ergelen’in ceza sahasına ortasına  Tolga Yılmaz’ın kafası direği yalayıp auta gitti. Kayseri Şekerspor 26. Dakikada  Timur Kosovalı’nın indirdiği topu kontrol eden Semih Göçmen uzaktan mükemmel vurdu. Top sol köşeden auta gitti. Kayseri Şekerspor’da Timur Kosovalı sahanın zemininden midir bilmiyorum top ayağında olsun, topsuz alanda olsun sahada kendince taklalar atıyordu. Her pozisyon yerdeydi. Orta alan mücadelesine sahne olan ilk yarı golsüz berabere sona erdi.

Digiturk ve tutulmayan sözler..

Geçelim ikinci yarıya. 49. dakikada ev sahibi ekip sol taraftan korner kazandı. Emre Yüksektepe’nin ortasına Ali Işık’ın kafasını kaleci tekrar kornere çeldi. Bu dakikalarda maç gerginleşmeye başladı. Bir iki İstanbulspor taraftarı Timur Kosovalı’ya tepki göstermeye başladı. Timur Kosovalı, ilk yarıda olduğu gibi ikinci yarıda da her pozisyon kayıp düşüyordu. Maç içinde İstanbulspor teknik direktörü Tunahan Akdoğan ile Kayseri Şekerspor teknik direktörü Cahit Erçevik arasında ufak çaplı bir sürtüşme oldu. Dördüncü hakemin araya girmesi ile son buldu.  İstanbulspor’da Barış Aysu, yaşının verdiği heyecanla ilk topları karşılayıp ayağa pas yapmak yerine rakip defansa doğru dikiyordu. İstanbulspor tribünlerinden de aynı tepkiyi aldı. Maç böyle bitiyor derken 89. dakikada  Kayseri Şekerspor kontraya çıktı. Gökhan topu sol taraftan alıp kale dibine sokuldu ve ceza sahasındaki bomboş olan arkadaşı Timur’a bıraktı. Ve Timur da topu ağlara gönderdi. Timur Kosovalı’nın golden sonra İstanbulspor taraftarına doğru yaptığı sevinç gösterisi İstanbulspor taraftarını deliye çevirdi. Öğrendim ki Timur Kosovalı geçen yıl İstanbulspor’da forma giymiş. Hatta transfer dönemi bittikten üç gün sonra serbest bırakılmış. Bu maç belki gününde değildi belki zemindendir pek etkinlik gösteremedi. Ama son dakika golü ile hem günü kurtardı hem de takımını. Timur Kosovalı bu yıl takımını tek başına sırtlıyor. Ligde 18 maçta 13 golü bulunuyor. Ve maç Kayseri Şekerspor’un 1-0 üstünlüğü ile tamamlandı.  Kayseri Şekerspor bu galibiyet ile play-off potasına bir adım daha yaklaştı. İstanbulspor ise bu yıl play-offa kalır ve ipi Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor göğüsler diyorum. Maç sonu büyük uğraşlar sonunda Serdar Ergelen ile tanıştım. Hatta fotoğraf bile çekildik. Ve haftayı üç maçla kapatıp, grip olma yolunda büyük bir adım attım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder